METRO TURİZM BATMAN

Hafta içi : 08:00 - 18:00 Cumartesi : 08:00 - 14:00 Pazar : Kapalı
OTOGAR BATMAN
Merkez / Batman
Metro artık Türkiye firmasıdır ! Bilimsel araştırmalar gezme ve görmenin insanı yalnızca bilgili değil, aynı zamanda açık fikirli ve yaratıcı yaptığını belirlemiş. Yani, biz sizleri bir yerden bir yere taşırken sadece sevdiklerinize ya da işinize kavuşturmuyoruz, beraberinde yeni ufuklar açıyoruz. Kültür hizmeti de veriyoruz. Bahar geldi, kuşlar yuvalarına döndü, kuzular meleşir, dereler şırıl şırıl akarken öğrenci arkadaşlarımızın zorlu süreci de rahatlarken siz konuklarımıza yine güler yüzlü hizmetle, yine son teknolojiyle zamanında, güvenli ve huzurlu yolculuklar sağlıyoruz. İstiyoruz ki kışın o kasvetli havasından sıyrılıp güzel baharı aynı coşkuyla karşılayın Onun için, Suit otobüsler aldık, sefer sayılarımızı arttırdık, onun için dergimizin sayfalarına daha çok gezi mekanı, kültür etkinliği sığdırdık. Gönlü hizmet ateşiyle dolu arkadaşlarımız, üreticileri de, tedarikçileri de yanlarına alarak her koltukta bireysel iletişim imkanı sunan yeni teknolojiyi sizlere ulaştırmak için harıl harıl çalışıyor. Tabii, hak verirsiniz ki Türkiye’nin firması olan Metro Turizm’in çok sayıdaki otobüsünün donanması zaman alıyor. Rakiplerimizden önde olduğumuzun bilincinde, çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz. Gönül rahatlığıyla Türkiye’nin her noktasına ulaştığımızı söyleyebilirim. Diğer ulaşım araçlarını tercih ederseniz, onların biletlerini de temin ediyoruz. Bu durum büyüklüğümüzün ve hizmette sınır tanımadığımızın kanıtıdır. Yolunuz açık olsun. Galip ÖZTÜRK (Yönetim Kurulu Başkanı)
Firmanın konum bilgisi bulanamadı.

METRO TURİZM BATMAN İş İlanları

Firmaya ait henüz iş ilanı bulunamadı!

METRO TURİZM BATMAN iş ilanı yayınladığında bu alanda görebilirsiniz.

metro turizm batman batman metro turizm batmanda otobüs firmaları Batman firmaları batman otogar batman otogar adres telefon seyahat acenteleri batman batman ilçe otogarı